पालो गजलको ...................

मुटुको कापकापलाई सलाम
-रजित ओझा
बिस्तारी ढोका घरक्क खोल्दा
संगीत बनी बज्ने पदचाप लाई सलाम
हेरेर हाँस्छ्यौ जसरी तिमी
मुटुमा छोडेको छापलाई सलाम
नाम मात्र तिम्रै देखींछ
मेरो मुटुको कापकापलाई सलाम

.......................................

डोरीएर तिमी मैं तीर आउँदा
भाग्यले मारेको धापलाई सलाम
मुटुमा छोडेको छापलाई सलाम
मेरो मुटुको कापकापलाई सलाम

.......................................

आगोको ज्वाला बोकेकी तिमी
आगोको ज्वाला बोकेकी तिमी
नाजिकिंदाको रापलाई सलाम
नशा पिउंदाको तापलाई सलाम
मुटुमा छोडेको छापलाई सलाम
मेरो मुटुको कापकापलाई सलाम

...................................

लुटाई देऊ तिमी सबै मलाई
मैले गर्ने त्यों पापलाई सलाम
भूल पछिको पश्चाताप लाई सलाम
मुटुमा छोडेको छापलाई सलाम
मेरो मुटुको कापकापलाई सलाम

2 comments:

Anonymous said...

LA GAJAB CHHA GAJAL PANI. BADHAI 6 GAJAL MA PRABES GAREKOMA. SALAM MATRAI HO KI LAL SALAM HO..............?

Sagar said...

Hello dear Manoj and Rajit Babu,
I am amazed. Literature is the reflection of life. Manoj might wrote what he had experienced, similarly I can. I am also writing a novel these days the same case just to collect the experience. But how a inexperienced callow mind of Rajit Babu can write so much.....................?
Anyway, you both have exceptional talents in writing. Please keep on jotting........
Sagar Prasad Parajuli